Neeej, mer snö!



Jaha jag får skriva om detta inlägget eftersom jag lyckade trycka på någon knapp och allting försvann...
Jag är trött på snö, jag vill ha vår nu!!!
Men tydligen skall det vara vinter ett tag till, det snöar ute....
Perra och jag ska väl bege oss ut på promenad i snövädret sen, ser väl inte fram emot det, men det måste göras =)

Kollade Avatar i går kväll, och jag lyckades kolla hela filmen=)
har ju sett den innan men missade slutet den gången...somnade väl typ 20min innan slutet.
Men i går såg jag hela.
Men jag tycker den e lite för långdragen faktiskt, men annars e den bra =)

I dag blir det tacos till middag, va ju ett tag sen sit vi käkade det =)
Så det skall bli mycket gott, jag hoppas jag alla ingredienter, men det tror jag nog =)


Var föresten ner på byn i går kväll och hämtade ut mitt paket =)
Så nu har jag en del läsning i vart fall=)
Härligt=)
Tänker jag ska avsluta här och bädda ner mig i sängen och läsa en stund =)




Alla böcker är sanna historier, förutom chili boken det e ju bara massa recept =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0