Nu blir de luuuugnt=)



Det har vart full rulle hela dagen har nyligen lagat mat & gjort en blåbärspaj.
Som vi alldeles nyss käkade =)
Var supergott =)
Biffstroganoff till middag, mums! =)

Ja hemst vad det vart att göra hela dagen =)
Först simmningen, sen handla på hemvägen & när jag kom hem började vi städa och greja =)
Och nyss lagat mat & ätit som sagt.
Så nu resten av kvällen ska jag bara ta det cool lugnt =)

I mon blir det väl ännu lite mer städning, ska ju som sagt se till så de inte ser ut som "hek-kom-och-hjälp-mig" på tisdagen när de kommer en gubbe och skall besiktiga huset =P

Det var allt för mig, nu blir det chilla =)



Ha en bra afton allesammans =)



Kommentarer
Postat av: gg s

jaha

2011-01-29 @ 19:16:35
Postat av: Camilla

Ja haha,hade typ platinablondt ett tag t.om haha,man har ju haft sina perioder höhö :P

2011-01-30 @ 10:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0