Nu blir det helg=)



Ska bli skönt med helg faktiskt.
I morgon skall vi slå till med att käka tacos, ska bli riktigt gott=)
Nu var det trotsallt ett tag sen vi käkade det.

Vet inte rikgtigt hur det blir i helgen.
Om jag träffar Anna på lördag eller hur det ser ut...jag e då inte sugen på att dricka.
Vill bara ta de lugnt.
Så i går sade Perra att Nygg e ledig i helgen, så kanske pyser vi ner till honom & kollar film=)
vi får se vad som händer=)

Simmning på söndag i vart fall=)

Jahopp 31.e skulle arbetsförmdlings-skiten börja...
Och jag säger då det, skall man skriva ett enda CV eller Personligtbrev då kommer jag gå i taket av illska!
För jag gör det inte för 111:e gången, då är botten nådd kan jag säga!
Inte en gång till!
Får se vad som händer, får ge skiten en chans...


Nu sitter jag och har ätit mina 4 mackor till frukost =)
Banan smoothien är uppdrucken bara mina 2 ägg kvar som skall ätas upp=)


Så här ser korsetten ut jag vann i går, en oanvänd Vollers underbust korsett med stålskenor.
var in ock kollade deras hemsida...vad en sån korsett brukar kosta...
Kostar ca 800kr...
På tradera fick jag den för mindre än halva det priset =)
Mycket bra det hehe =)




Provdockan på bilden var tydligen för stor där av att korettet sitter lite fult på...
Men denna vann jag i vart fall=)
Blir snyggt att ha på sig till sommarn =)





Kommentarer
Postat av: Camilla

snygg korsett =)

2011-01-21 @ 15:37:16
Postat av: Camilla

Tack,nu är det fixat :)

2011-01-21 @ 20:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0