Oturs dag...



Jo visst åkte jag iväg till falun i ganska god tid, men vad hjälpte väl det när man hade en snigel framför sig, och man kunde inte köra om heller då de kom möte hela tiden...
Denna snigel körde... 60-70 på 90 sträckor och 30 på 50 sträckor.
Stannade innan den skulle i en tom rondell....
Och denna sega jäkel åkte jag efter enda hemmifrån...
Inte speciellt roande...
Då jag var på väg till arbetsförmedlingen för att gå på mötet...
Som jag nästan fick springa till för att det tog sån tid in till stan tack vare snigeln...

Kom väl 5min sent men som tur var hade dom inte börjat...
Sne hela info grejen sög!!!!!
Blir så trött & förbannad på arbetsförmedlingen.
Efter infon gick jag fram till min handläggare och sa hur illa jag tycket om dettta och ALL tal om coaching!!!
Har vart på määäängder av coaching grejer jag pallar inte mer!
Men neeeeej jagf MÅSTE ge det en chans, för det sägs att det ska vara så jäkla bra...
Det hela handlar om att KOMMA PÅ...VAD man vill plugga med...VAD man vill jobba med....
ååhh jag orkar inte blir så less...

Efter de jäkla mötet skulle jag åka och handla på Willys, då jag självklart blir rädd då folk kör som dårar, och jag får nästan en bil in i sidan på min bil, tacka "gud" att man har bra reflexer...
Efter jag handlat plockar jag upp Perra på jobbet, och vi beger oss mot simhallen...
Även då hamnar jag bakom nåt jäkla flum som kör som en mer död än levande kärring...
och en annan bil framför stannar in till vägkanten mitt i en korsning....hel skum.

Och när vi kommer fram till badhuset upptäcker jag att mitt hänglås jag köpte i söndags fattades, jag hade glömt kvar den i tisdags efter badet, vilket resultera i att jag fick köpa en ny i dag...

Efter jag köpt nytt lås, skulle jag gå på toa...så tänkte jag ska ta den stora "handikapps-toan" öppnar dörren och där står en kärring som kanske e 65-70bast...."ojj då jag har visst glömt låsa"...
Så stack där ifrån och in på damernas.

Efter det när vi skiljs åt vid provrummen och efter jag bytt om och så...
Så låser jag skåpet och skall till duscharna och duscha av mig...
Då slår det mig att... jag har låst in hänglåse-nyckeln i skåpet.

Så när jag simmat mina 1000meter så får jag be en badvakt knipsa upp mitt hänglås efter jag duschat.... lagomt kul...

Sen när vi väl kommer hem tappar jag både paprika & citron på golvet...
Så mitt citron vatten blev inte av...

Allting är emot mig i dag...

jaja så har min dag vart....



Kommentarer
Postat av: Camilla

åhh hatar såna dagar då allt bara går fel :/ hoppas på bättre tur imån då!!

2011-01-20 @ 19:58:17
Postat av: Annika

Titta in på Eros bilder på bloggen så blir det nog bättre...

Bilen är ju hemma med er båda så den här dagen är ju fin ändå.

2011-01-20 @ 20:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0