Paket/ verkstad!



Just det ja glömde säga att jag fick hem ett paket i går med mina böcker som jag beställde här om dagarna =)
Har nästan läst ut en av böckerna.
Carolina gynnings Ego girl är det som jag fastnade i och läste någon/några timmar i går=)
1/3:e del av boken kvar att läsa=)

Och nyss har jag ringt Mekonomen verkstan & beställt tid för felsökning på min lilla volvo.
800kr för 2 timmar kostade det där, medans de på en annan verkstad (märkesverkstad) kostade det 1200kr för 1 timme!
Bra mycke schysstare pris på mekonomens verkstad!
Så nu får vi hoppas att dom hittar felet och kan åtgärda det så jag får en frisk och bra bil! =)

Annars i dag händer inte mycket, ska väl packa lite och så i morgon bitti ska vi bege oss ner till Kinna=)
Läääängtar=)
Dock är jag inte jätte glad i att åka min bil ner med tanke på instrumentbrädan osv.
Men Perra vill ju ta min bil ner ändå...
Envetna kille!
jaja de blir nog bra det!

Ska bli skönt att träffa familjen igen och djuren =)
Och så väntar ju lite julklappar hem-hemma också=)
Så kul=)

Plus ska försöka hinna träffa Busen =)


jaja de får vara nog för i dag nu ska jag ner och fundera ut vad jag ska göra för mat, och där efter blir det läsa klart boken =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh jag tycker den boken Ego Girl är jättebra :)

2011-01-05 @ 12:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0