tänk tänk....



Åååhh...har så mycket jag tänker på just nu idag.
kanske för att man verkligen haft noll att göra, och noll lust till att göra någonting?

Ibland fattar jag verkligen inte hur folk tänker.
Jag blir lite smått förbannad faktiskt...

Hur folk inte bryr sig...
Hur folk betér sig...
Hur jäkla tröga vissa är...
Eller hur mycket dom bryr sig om en egentligen oviktig sak...
Hur folk klamrar sig fast istället för att gåvidare!
Och hur EGOISTISKA dom kan vara...

Sen börjar jag mer eller mindre tro att Colombia resan får vänta till nästa år...
bara känns som så...
fast egentligen spelar det ingen roll... då har man garanterat pengar till dess.

Sen detta med arbetsförmedlingen och det dom vill skicka en på.
Jag blir rasande jag orkar inte med dom mer!
Haft att göra med dom till & ifrån sen 19års ålder...
Och dom kan verkligen snacka en jäkla massa skit, och jag har fått nog!

Jag VILL att Förlagsystem skall ringa och säga att dom vill att JAG kommer på intervju!

Sen så börjar det gå upp lite ljus här hemma över saker & ting, finally!
Och jag hjälper gärna till, om min hjälp önskas.


Sen så har jag faktiskt haft lite hemhem-längtan...
Men det har jag i perioder, hade det gått hade jag mer än gärna släpat med Perra & katterna ner på västkusten i 1vecka eller två, men så enkelt är det inte tyvärr.

Får se om vi kommer loss till sommarn =)



Smuts ligger i knät ännu en gång=)
varmt å skönt om benen i vart fall =)


Blev god middag precis i rättan tid tills Perra kom från jobbet/ klippningen =)
han har vart hos Mats & Johanna en sväng efter jobbet, så nu är han kortklippt å fin =)
Så Johanna har klippt till hans frilla=)


Dagens middag : ugnsstekta potatishalvor, stekt fläskkotlett, beasås och sallad med grekiskdressing=)
                         Smarrigt=)


Jaha... nä blir väl lite läsning snart.
tror att idag blir vilodag från promenad?
Eller?
känns lite sent...
Får satsa ordentligt med simmningen i mon då=P



En till bild på Smuts =)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jobbigt,inget som har hänt eller?

2011-01-24 @ 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0