Tidig morgon...skriva...



Jahopp körde Perra ner på byn i dag...
Seegt...
Men jag bestämde mig för att inte lägga mig nåt mer...
kl 13 alltså...arbetsförmedlingen....fy fan!!!!!
Så innan 12.20 måste jag ha gjort dagens middag dessutom...

12.20 beger jag mig mot falun...måste kanske tanka dessutom...
Så får vara ute i god tid.

Sen efter dendära info grejen så ska jag väl strosa på stan tills klockan börjar närma sig 16, då ska jag åka och plocka Perra på hans jobb, sen blir det simhallen =)
Ska bli så skönt att hoppa i plurret i dag med =)
Det är verkligen uppfriskande =)

Fick föresten ryck nu i morse och skrev dagbok, vilket jag inte hade gjort sen i augusti förra året hehe =P
Så det var väl på tiden att de kluddades ner några rader där igen.
Var ju skit duktig på att skriva i den förut men nu har det klingat av känns det som...lite tråkigt.

JAG VILL HA VÅR NU!!!!!
Jag är trött på all snö. speciellt då det är isigt och halt på sina ställen efter tövädret i helgen....
Och inte blev det någon skidåkning i vinter, riktigt dåligt av mig, vi har ju inte ens åkt snöskoter i vinter...
men innan jul å allt det var det mkt jobb...och nu vill man bara ha vår =P

Undra om man ska pysa ner och koka sig lite ägg och göra den där brakfrukosten och kolla på tv?
Hade föresten fått mail i inkorgen... att mina böcker var skickade, så HOPPAS att dom kommer innan helgen =)
För läsning är bra sysselsättning när man e arbetslös tycker jag =)




Tacos!!!!
jag e sugen!
Undra om man skulle ta och käka lite Tacos i helgen?=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0