Tidig tisdag morgon...



Jepp kört ner käraste ner på by för lite mer än 50min sen.
Har kikat lite på nätet, men skall nog försöka sova en eller 2 timmar till nu tänkte jag.
I dag blir det föresten simmning, skall åka och plocka upp Perra på jobbet kring kl 16, sen innan vi åker och simma tänkte jag svänga förbi Willys, dom hade erbjudanden på Pomelo & grape frukter, och jag bara älskar dessa frukter?=
Så det skall inhandlas =)


Annars så ska jag väl dammsuga i dag förhoppningsvis hehe...jag orkade inte med det i går, men jag gick då och städa lite smått ändå =P
I dag ska jag göra lite god pesto till pastasallad med kyckling mums=)

Perra och jag diskuterade i går innan vi gick och lade oss att vi är i behov av en till bil, för nu är vi båda trötta på att behöva anpassa oss till den andre för att kunna åka hit eller åka dit!
Och Perra säger att han gärna betalar en del också eftersom han använder min bil mycket med.
Så det är ju bra och inte heller mer än rätt...
Men som sagt vi behöver bil...
Jag önskar vi kunde vinna en bil på bigolotto haha!
Fast kanske andra sidan kan bistå oss med volvon igen?
Hade vart bra...


Nene nu ska jag lägga mig igen...få se om det blir någon mer sömn...





Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo jag vet att det finns en outlet i Falun :) Vill dit =) Ahh semlor är så sjukt gott,nja när man blev så beroende så kände man ingen ångest hehe :P och jag är så smal så det gör inget om man får lite mer rumpa höhö :p

2011-01-18 @ 15:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0