Vollers UB korsett!



Jahopp då fick jag hem korsetten jag budade hem i torsdags.
Tyvätt visade det sig att den var alldeles för liten...
Attans...
Ska börja med att köpa längre snörning till ryggen...
Om det ser för jäkligt ut så får jag tyvärr lov att sälja den....

Jätte söt annars, vit fin korsett, men rejäla stålskenor i...
Fast kanske går ner lite kring midjan med all simmning osv, så kanske komemr i den till våren och då kanske den sitetr som ett smäck hehe =P
Ja...vi får se annars blir det att tradera ut med med lite annan som jag också skulle behöva bli av med.


Simmning i går, det var lite kämpigt för av någon anledning var vi sega både Perra & jag i går.
På kvällen gick vi en 30min promenad också i brist på annat=)
Mycket uppfriskande=)


I dag e jag bara hemma och tar de lugnt.
Inte gjort nåt speciellt faktiskt.
Lär inte bli något speciellt gjort ändå...

I morgon skall jag först ta blodprov på morgonen...sen ska jag till ams ochh lämna in lapp om vad jag vill gå för kursgrej...
Kommer garanterat klaga & vara mer elle mindre irriterad, e så jäkla trött å dom...
" Ja men den här kursen har fått jätte bra kritik"
BULLSHI! så säger dom jäklarna om varje kurs eller vad det nu är förnågonting...
Och så visar det sig i själva verket vara nåt slags vuxendagis!
USCH för arbetsförmedligen!
har stått ut med dom till & ifrån ända sen jag gick ur gymnasiet!
Jag vill bara spy på dom!

Sen blir det simmning i mon igen i vart fall, nåt att se fram emot.
Kanske skönt att simma av sig efter man vistats på ams...




Funderar på att åka hemhem onsdag-söndag... men inte bestämt mig...
Hade vart skönt faktiskt.
Men får se ska kolla över det hela...
Får inte pengar förrän på torsdag så...hm...kanske inte ändå...








Smuts gillar att ligga i mitt knä när jag sitter vid datorn =)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh kom ner i helgen,så vi kan ses då =) Åk på torsdagen annars då? Har inget för mig i helgen ändå,kanske vi kan fika & strosa omkring i stan? Eller ses här eller i Kinna? Sakna!

2011-01-24 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0