Helg i götet!



Jahopp då var man hemma igen efter en helg i götet.
Vart en riktigt bra helg, blev hämtad av Obbe i Götet på fredagen (1 timme försent och sen skulle han umgås med malin...så planen att vi skulle umgås på dan de blev inget av... lite smått irriterad måste jag erkänna)
Så käkade kebab på druvan med honom och Malin.

Efter det skulle dom hem till Malin så dom droppade av mig i kungsbacka där jag blev upplockad av Kenny, så vi for ner till honom i frillesås, korkade upp vinet och herre gud, jag fattar inte hur vi 2 klarar att prata bort så många timmar som vi gör!
Helt fantastisk!
man borde ju få ont i käkarna av allt oändligt tjöt?
När man började känna sig lite dragen fick man ju så jäkla smarta idéer om att vi skulle dricka hela natten fram till lördagen när jag skulle på alex möhippa, men nja skippade den planen, säkert lika bra de, komma till möhippan dyngrak?
kanske inte hade vart så populärt haha!
Så vi badade lite jaccuzi å de va ju fint de, måste inskaffa en sådan nån gång i livet fina grejer de där.

I vilket fall fredagen var kanon trevlig!


Sen mådde man som man förtjänade & var trött som fan när man endast sovit 2 timmar under natten.
Tog mig i vart fall in till Mölndalsbro på lördagmorgonen blev upplockad av helle, sen så kidnappa vi alexandra och möhippan drog igång.
Frukost på Café Tintin i stan, sen vidare mot gökboet och efter alla svettats lite och fått anstränga sig lite var de mat igen, pastasallad och häng i Slottskogen, sen vidare hem till Helle där nellys kompis som e makeup artist gav alex en afton sminkning sen avslutades kvällen med middag på Jensens Böfhouse...
Mycket gott vill jag säga dom har kanon kött där haha!
Sen skjutsade helle mig till mormor i Frölunda så sov över där.
Så jag skippade krogen med brudarna men man ville ju ta sig hem idag utan bakfylla.

Gick å kikade på stan 2 timmar innan mitt tåg gick, köpte mig 2 skit fina linnen på Shock & en super snygg bikini på lindex=)
Mycket nöjd med helgen.
Dock hela denna helgen med tåg, möhippa & shopping inneburit att 3000kr gått åt på kontot...
Känns lite vemodigt...
Men jag överlever och är faktiskt glad ändå=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0