Elgiganten!



Vi tog oss en lite tripp till borlänge, då jag inte vill tvätta något i den gamla tvättmaskin vi har här, som nog e från stenåldern...den tvätta inte rent så sista maskinen jag körde fick jag tvätta för hand då tvätten inte luktade nytvättat direkt...

Så vi har vart på Elgiganten och köpt oss tvättmaskin & torktumlare som vi får hemlevererat om 2veckor=)
Härligt!
Innan Elgiganten så smet vi in en sväng på bolaget i falun, Perra köpte öl, han skall väl iväg och öla hos Jonas ikväll, men inte jag, jag skall ligga här hemma och vila upp mig=)
För jag vill komma iväg och jobba på måndag!
jag tycker om att jobba =P
För övrigt handlade jag lite nödvändig sprit till midsommar också=)
Fy fan vilka priser bolaget har, jag hoppas päronen skall till tyskland snart och shoppa lite=P
Så nu får då min papps njuta av den "dyra" spriten han blir bjuden på till midsommar=P


Just det här om dagen fick jag hem en awsome åigmentögonskugga jag budade hem för en billig peng på tradera=)
Röd/rost färgad, skit snygg!
Var ju bara tvungen att testa den=)
Så testade den ihop med lite andra färger såklart för att få det snyggt=)


















Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad skall ni hitta på på midsommar då? :)

2011-06-18 @ 15:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0