Hemma & kurerar mig.



Jo då fick ringa och sjukanmäla mig i morse, vaknade med "andningsproblem" en totalt igen täppt näsa...ont i halsen, tyck/värk i öronen...och luddigt huvud...ont & slut i kroppen

Så nu har jag nyss orkat ta mig ner på byn och inhandlat mjukt papper att snyta sig med, då min näsa är röd efter vårt sträva toapapper...
Köpte även halstabletter & nässpray, kassörskan kunde nog inte gå miste om att man var sjuk haha!
Alla ingredienter utom värktabletter var ju med på det man handla, men det har jag redan hemma.
Snörvel snörvel haha!

Nu skall jag bädda ner mig på soffan.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker att näs-spray funkar jättebra ibland så hoppas det försvinner nu :) Krya på dig!

2011-06-18 @ 11:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0