Ledig torsdag=)



I dag är dagen planerad till viss del=)
Falugruva 12.30 med Johanna & Mats=)
Spännande=)

Sen hade jag tänkt köpa mig ett nytt objektiv, och jag ringer ju och frågar min pappa, han e duktig på sånt, lite svårt att veta, inte jätte "påläst" eftersom jag int ehaft min egen systemkamera så länge.
Har ju bara lånat mammas & pappas där hemma när jag vart där, och vart nöjd med de objektiv dom haft=)
Så pappa skall länka & tipsa mig om bra objektiv=)

Blir nog lite städning sen när vi kommer hem, har jätte mycket rentvätt i tvättstugan som jag bara måste vika och slänga in i garderoben =P

Få se om det blir grillning i eftermiddag/kväll igen.
Hade inte vart fel=)



Dagens makeup, silver/grå/guld =)
Skönt att ah lite tid till att göra sig lite fin när man e ledig =P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0