Midsommar avklarat=)


Jo då var midsommarhelgen avklarad, käraste familjen kom ner på torsdag natt.
Midsommar firade vi som så att på dagen förberedde vi lite käk.
Sen så vid kl 15 drog vi till Dössberget och kollade midsommarstångsresningen och på allt folk med fina folkdräkter och hörde musik & folk som dansade kring stången=)

Mycket trevligt.
Sen efter det var vi hemma och käkade midsommar middag=)
På kvällen blev de lite mer av alkoholen och vi fick påhälsning utav storebror Micke, trevligt trevligt.

Dagen efter vart det lugnt, var lite bakis men inte så illa som jag trodde det skulle vara tur va ju det=)

På kvällen var vi bjudna till andra sidan på grillning, även det trevligt, och vädret var helt ok hela helgen=)
På söndag förmiddag begavsig min lilla familj hemmåt...
Hade gärna haft dom här längre, men om 4veckor så har jag en fjuttig vecka semester och den skall jag/vi tillbringa hos Liikanen familjen, jag längtar skit mycket, har faktiskt lite hemlängtan...

Men men snart så=)

Laddar upp några bilder från midsommarafton/midsommardagen =)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0