På väg att bli sjuk?



I går kväll kring 17-18 började jag känna av huvudvärk, magont & ilamående...
Hade redan haft lite för känningar strax efter jobbet att de kunde va nåt på G.
Men sköt undan den tanken, så när klockan var 19 så mådde jag super mega kasst!
Riktigt ont i magen och mådde så illa så jag absolut inte vågade stoppa i mig nånting trots att magen sa att den va hjungrig mitt upp i allt, och så en gnagande irriterande huvudvärk...
Hade svårt att somna i natt, plus vaknade massa gånger varvat med riktigt konstiga drömmar...

Vet inte om de va spänningshuvudvärk/migrän som gjorde mig så dålig eller om jag håller på att bli sjuk?
Känner mig hängig idag, dock inget magont, illamående eller huvudvärk...lite "tung" i huvudet bara...
Plus 37,5 grader temp?
Räknas det som feber??

Jag vet inte men känner mig allmänt hängig bara.. =(
Få se om jag orkar jobba i mon, ska väl åka dit å känan efter å funkar inte det så blir det väl åka hem ock vila... vi får se...

Inte alls lika varmt ute nu som de senaste dagarna...lite tråkigt, då man missat de sköna vädret till större del när man jobbat...lite tråkigt faktiskt.

Jag hoppas inte jag e sjuk i mon, vill ju jobba och tjäna in lite goa komptimmar..

yeye orkar inte skriva så mycket mer, skall ut och hänga tvätten...
Orkar inte men jag gör det ändå.

Tråkigt inlägg, mja ganska men man kan inte va på topp varje dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0