Blåsig måndag...


Japp helgen gick för fort.
Nu är det måndag & ny vecka.
Hade tänkt att jag skulle simma i dag...
Men blev inte av, Perra kunde inte åka med arbetskamraten till jobbet så han fick väl lov att låna min bil till jobbet i dag.
Ska bli riktigtskönt när Perra får köpt Saaben av Jonas.
Jonas har nämligen köpt sig en ny bil och så säljer han sin Saab till Perra.
Riktigt bra det=)
Så snart är de inga bekymmer med bil eller ta sig någonstans.

Har pluggat lite spanska i dag, har haft lite dåligt med ork att plugga denna veckan, så får väl skärpa till mig till denna veckans kommande läxa.
Skall sätta mig och läsa igonom allt några gånger till lite senare i dag.

Skall väl "träna" lite här hemma emd hjälp av min lilla träningsbok.
Måste göra någon nytta i vart fall, tänkte först ta en promenad, men den snåla blåsten känns inte så lockande, så jag stannar hellre inne =P

Här är min lilla gåva jag fick av anna & Kim i lördags för att jag körde hem dom på natten från en fest =)
Dom e så snälla=)





Nyvaken Tiger =)


Smuts också nyvaken & gäspar stort=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0