Dagen då allt gick som smort!



Ja de kan man väl kanske säga.
Tigers kastrering gick bra han e pigg och har jagat det andra precis så som alltid.
han var jätte duktig på vägen dit & hem, pep en elle två gånger sen satt ha tyst och lydig =)

Jobbintervjun gick fin fint =)
Skit trevlig personalansvarig.
Och hade jag inte skrivit schema för hela april månad hade jag fått börja jobba på måndag redan.
men men blit Twilfit hela måanden =)
Trivs bra där men som sagt ett extra jobb kommer jag inte långt med.
Så i morgon skall jag berätta för min chef.

Skall även maila referenser till personalchefen på förlaget och sen skall jag sickas på hälso undersökning=P
Tydligen rutin hos dom =P
Men de e ju bra det :)

Jahopp börjar väl jobba i maj, heltid/dagtid =)
Nice!

Ja nog är detta en dag i all ära då man får dricka bubbel.
AstiCinZano gott är det=)
Men Perra vill inte ha =P
Så jag får pimpla och fira med bubbel ensam.

Men de gör inget trots att de hade vart guld värt att dricka bubbel med mamma & de bästa polersarna =)


Nu skall jag ringa hem och berätta om min lyckade dag för farsan =)


 

Asti =)



Bubbel i närbild =)






Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag satt och log för mig själv här hemma när jag läste igår på fb att du fått jobb,så himla glad för din skull =) Mmmm,Asti är riktigt gott :D

2011-04-01 @ 06:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0