En riktigt bra dag=)



Har det vart i dag.
Har låtit det smälta in att jag ska börja jobba extra på ett nytt ställe, det ska verkligen bli jätte kul & spännande=)
Är lite pirrig inför tisdagen=)
Det blir första dagen=)
Men jag är övertygad om att det kommer gå bra=)

Kom hem för ett tag sedan, har vart och simmat=)
Riktigt skönt var det, investerade i ett ½års simkort, så nu skall här försökas simma minst 4 gånger i veckan=)
Vi får se hur det går men har ju vart riktigt duktig med simmningen hittills så det ska nog inte vara några problem=)

Skall simma i morgon med hade jag tänkt, fast då blir det nog morgon simmning=)


Gottade oss med semla när vi kom hem faktiskt, var min lilla belöning & sätt att fira de nya jobbet=)
Skall för övrigt jobba på Scorett i helgen det skall bli riktigt kul det med=)
Jag gillar att jobba=)


Har lekt lite med nya kameran i dag och tagit lite bilder på katterna=)










Kommentarer
Postat av: Annika

Älskar Tigers smile, vad fint väder ni haft, vi har haft grått grått grått hela dagen.Kul med kameran?

2011-03-03 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0