Gliiiiid =P





Efter lunchen begav jag mig mot Borås med mina jobbansökningar.
Åkte med pappans svarta bil.
Hehe när inte 4:hjulsdriften e i så e den bakhjulsdriven.
Och backen ner/upp hit är is =P
Så detta resulterade i gliiiiida ner för backen...
Och nu på hemvägen blev de nästan glid på sne uppför haha!
Men vi klarade av att komma hem utan att glidit ner i diket=P

I Borås lämnade jag in mina ansökningar.
Sen åkte jag till Kinna och solade solarium i nästan 15min, det var faktiskt riktigt skönt och avkopplande=)
Efter det så var det dags att hämta A på fritids.

Nu e jag hemma, kollar FB och bloggar, satt och funderade lite i bilen på väg till/från Borås...
Ahhh...vet inte om jag orkar faktiskt...
Lite smått oengagerad också av olika anledningar.


Nu har jag i vilket fall vart hemhemma och laddat batterierna så nu ska jag nog orka med ännu en "fight" med min handläggare på arbetsförmedlingen!
Och orka med vardags sysslorna hemma och allt som hör där till, börja fundera på renovering och allt som ligegr kring hörnet snart när allt e klart.


Neeep nu blir det mommos bullar=)=)=)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0