Jag gillar INTE Stockholm!!!



Stressig stad, alla där ser ut som jagade och uppstressade djur, trängsel & stress, för alla skall med de jäkla tunnelbanetågen... får dom kan ju absolut INTE missa det och ta nästa som kommer in typ 5 min senare...

Sen så är ju allt en enda röra, tunnelbana, bussterminal, tågspår...
Skit drygt att hitta rätt.
Gick fel 2-3gånger...
Och så var jag hungrig på det, och man blir ju själv lika stressad av att vistas bland alla dessa 100-tals stressade människor...
Så jag slängde i mig ett meal på Burgerking, kände knappt va de smaka ens, för jag började känna mig stressad och rädd att jag inte skulle hitta tågspåret varifrån mitt tåg skulle gå...

Men jag hittade rätt som tur var.
Dock var perrongen skit lång och tåget hade inte kört in långst in till Perrongen utan stod någonstans mitt i...
så fick ju traska ut halvvägs på platformen för att komma till tåget...
Undra hur många som missat tåg på de viset?


Men hem kom jag, super skönt=)
Mys att vara hemma hos älskling igen=)
Nu ska jag ner och kolla O.C och sen blir det Efterlyst kl 21=)
Hörde något om Grillchips i skafferiet, skall undersöka detta närmre=)

I mon blir det jobbintervju, prata med äckel arbetsförmedlingen och sen simmning så klart.
Skall kolla lite efter blixt/objektiv till kameran också=)
Om jag har råd vill säga=)

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0