Känningar igen...


Känns somn om huvudvärk är på G igen...
Och det börjar i nacken ännu en gång...
Fan jag blir extremt irriterad!
Får nog köpa lite tabletter nere på byn sen och proppa i mig så jag kanske kan klara en heldag på nya jobbet?

Hur som haver, nästa onsdag är jag inbokad hos sjukgymnast på Dalarehab...
Så får se hur det går...
Om inte sjukgymnastig hjälper min späänningshuvudvärk/migrän så hon jag pratade med på vårdcentralen sa att i så fall kanske man får kolla andra alternativ...dvs...
Medicin/tabletter...
Vi får se.
Förra gången jag var till läkarn så rekomenderade han simmning att de va bra för rygg och nacke...eller sjukgymnast, jag tog simmningen för att testa...och det har ju verkligen fungerat bra...
Men nu har ju huvudvärk & värken i nacken kommit tillbaka efter 1-2månaderstid...
Så när jag pratade med hon på vårdcentralen tyckte hon jag ska testa sjukgymnastik till att börja med...
Och fungerar inte det så...
Ja man får kolla efetr andra alternativ efter det.

Jag klarar bara inte av att få dessa attacker...
Och mins av allt när jag ska jobba...
jag hatar det!

jaja...Dalarehab... nästa onsdag.

Har lekt lite med min systemkamera, och fångat katterna på bild, Tiger är ju en guldgruva med alla sina miner och självklart lyckas han med dessa när jag har kameran till hands=)
Mycket lägligt=)

Här kommer några bilder=)


Smuts tvättar sig=)




Nyvaken Tiger =)


=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte migrän då?

2011-03-07 @ 18:22:20
Postat av: Annika

MMMMjjjjaauuu, den där Tiger är en guldgruva för dig, vilka foton att delta i tävlingarmed...

Lycka till på nya jobbet i morgon!!

2011-03-07 @ 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0