Klagomål utfärdat!


Japp ringde precis till Lugnet-simhall=)
och lade in min beklagan om det jag såg i går, Kvinnan som rakade sit underliv inför resten av simhallens kvinnligabesökare, barn osv.

Dom skulle ta upp det med resten av personalen och dom höll med om att det kanske inte var varken fräscht eller lämpligt.
hon jag pratade med sa även som jag tänkte att "sån sköter man hemma".
Så vi får se vem vet jag hoppas faktiskt att inom en snar framtid att det skall sitta en skylt att:

"Rakning av genitalier förbjuden"

Haha!

Underbar dag, solen skiner skall nog sitta ute ens stund sen och få lite sol=)
Kl 15.30 i dag blir det Dalarehab och sjukgymnast.
Får se hur det går=)

Nu skall jag göra mig lite frukost=)


Igår kväll när Smuts gjorde ren sig=)



I går kväll satt båda systrarna och kollade på en fluga som surrade uppe vid taket=P



Basse spejar efter flugan =)



Basse spejar runt hörnet =P



Kommentarer
Postat av: Annika

Basse! Den e´där, jag ser den.

2011-03-16 @ 10:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0