Kul bild=)



Var hemma själv i går, år god middag ( pannerad & stekt torsk, klyftpotatis & llimesås), planen var att baka muffins, men det gick is töpet på kvällen när huvudvärk smög sig på.
Så istället gick jag upp och lade mig till sängs för att vila...
Så kl 21 hade jag nog somnat, sen vaknade jag til & ifrån och kände av ont i huvud & nacke.

Vid 2.40 hämtade jag Perra nere vid bussen.
Och sen somnade vi...elelr rättare sagt jag inte förrän kl 4 i morse...
Och 6.45 ringde klockan för att Perra skulle bli hämtad av Pune 7.40.
Dom skall ha sin såkallade "mansdominans dag" i insjön/leksand i dag.
Så vara bara att gå upp, för kunde itne somna öm efter att...
För de första började katterna väsnar, klösa, skrapa på sängen...
Så slängde ut dom...sen så låg jag vaken och kunde itne sova för Perra gick inte upp, han gick upp 7.35 typ, och inte långt där efter kom Pune.

Jag har i vart fall käkat frukost och skall bara ta de lugnt, jobbar 12-16 både i dag och i mon, ska bli riktigt skönt med lite jobb=)


I går fick jag tagit ett super bra kort på Tiger!
haha ser riktigt rolig ut=)
han råkade gäspa precis när jag knäppte kostet, så detta är absolut dagens/gårdagens kort=)







Kommentarer
Postat av: Camilla

haha härlig bild. ni får skaffa en sån katt-lucka så slipper katterna kan gå ut och in själva ? =)

2011-03-05 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0