Regnbåge =)



Det snöar för fullt ute, och jag har då ingen lust att sätta min fot utomhus =P
jag roar mig med att sminka mig=P
Har ju lite sminkbloggar jag följer.
Så tänkte testa på "regnbågs-sminkning"
Tycker jag lyckades ganska så bra faktiskt=)

Skall plugga lite spanska snart hade jag tänkt, jag har inte kommit in i de såkallade "pluggandet" men jag försöker så gott det går=)

Annars i dag har jag ingen aning om vad som händer...
hade vart gott med ett glas rött, men I´m out of redwhine =(
Jaja sånt e livet.

Jobba i mon också, det skall bli kul och s eom de e nåt mer ös med kunder på helgerna=P












Kommentarer
Postat av: Camilla

Grymt snyggt sminkat Maiz!! =)

2011-03-18 @ 14:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0