Shitty day!


Eller vad man skall säga.
Vaknar med ryggont, men får i mig god frukost och känner mig mer på G.
Åkte så jag var vid simhallen kl 11.
När jag duschat av mig och går till bassängen ser jag att det e ganska mmånga som kör motionssim den tiden på dagen...
Hoppar i i vilket fall.
MEN jag kund elika gärna låtit bli, massa gamlingar som simmade eller jag vet inte om man kan kalla det simma heller, dom låg där och flöt som stoppklossar...
Sen var det några snabba yngre/ungdomar som simmade hej vilt och sicksackade mellan gamlingar, så man kom ju knappt någon vart, hade jag fortsatt försöka simma där med stoppklossar & folk som knör förbi hade jag fått psykbryt!

Så jag gick och bastade i 15 min och sen duschade jag och gjorde mig i ording och åkte ner på stan.
Skulle parkera vid "Tisken"(gratisparkering)
Jag skämtar inte om jag säger det var fullt EXAKT överallt!

Inte en plats, tänkte att det brukar ju finnas någon parkering längst bort på hela parkeringen men icke!
och med råga på det så fanns det ingen chans att vända där vid de parkeringarna längst bort, så var bara att backa hela vägen därifrån...
Vadå maximal oturs dag?
Sen åkte jag till Jysk, där fans precis typ 1plats till mig, men då vart det en bit att gå till stan, men de gjorde inget.
För vädret är underbart ute och varmt & skönt=)
Plus gick vid ån och det var knökfullt med ankor där=)
Och jag är ju svag för ankor=)
Dome  sååå sööööta=)
Attans att man inte hade med kameran.
så stod och kikade & lyssnade på deras "kvackande" en stund=)

Oooh nu luktar de som min pizza i ugnen e fördig värmd=)
Och det var den=)

Köpte en blomma nrä jag va på stan förut också=)
fick dån vårkänsla och då kände jag för en liten blomma=)













Kommentarer
Postat av: Annika

Det var det värsta!!!!

Det där MÅSTE vara Vårkänslornas vårkänslor!!!

Det är väl första gången som du köper blomma...

fin är den och fina bilder är det också!

Hoppa du i bilen och åk och fota ankorna...

2011-03-14 @ 14:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0