Soool =)



Jag gör ett nytt försök...
hade skrivit ett hyffsat långt inlägg förut MEN lyckades ju självklart av misstag klicka in mig på någon annan sida & allting försvann.
Så typiskt!

Hade en riktigt jäkla mysko dröm i natt.
Helt sjuk haha!
Tyvärr fick jag inte veta hur drömmen slutade eftersom jag vaknade.

Jag vaknade till ett strååålande väder ute, solen sken in genom fönstret och det kändes som om det var vår utanför.
Drömma kan man ju, för kollar man ut är det bara en jäkla massa snö=P
Men det försvinner tidsnog det oxkså, jag önskar att det kunde förvinna över en dag, men riktigt så fort går det tyvärr inte.
Så man får vänta och vänta tills allt smält bort.

Jag är sugen på en promenad med kameran ute i det fina vädret.
Vi får väl se om det blir nåt av det senare i dag.
Först blir det simmning i vart fall =)
Vet inte om PE e så sugen på simmning så kanske hämtar upp han efter man vart och simmat.
Vi får se.

Sitter och surfar, kikar efter lite objektiv till kameran=)
Plus lite annat smått & gott, snart dags att bege sig till simhallen.

Här kommer lite bilder på katterna för ovanlighetens skull=)
Skall komma upp andra fotografier tidsnog men nu använder jag katterna som modeller=P


Basse sitter i fönstret & solar sig=)


Tiger gör ren sig mellan tårna=P


Smuts under sängen.


En ordentlig & fin närbild på Tiger =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0