Vädret är strålande =)



Blir promenad ner på byn lagomt till Perra slutat jobbet så plockar han upp mig vid Konsum sen =)
Blir nog kanon det, satt ute & käkade lunchen förut också, underbart väder, skall bli jätte skönt med promenad =)

Jag har bokat tid för Tiger i mon hos veterinären, han skall kastreras, stackarn.
Men men så är det, vill inte hans kall springa bort och hora i andra gårdar =P

Kl 8 i mon skall jag lämna honom på falu djursjukhus.
Tror jag skall simma efter det.

Sen är det jobb 11-14.
och sen kl 15 skalla jag på ett möte, och jag hoppas verkligen att detta skall leda till fastanställning.
För den senaste tjänsten som låg ute är en fasttjänst!
Och det hade ju suttit riktigt gött!
Så möte kl 15 i mon med personalansvarig!!!
jag måste erkänna jag känner mig nervös redan nu =P


Näpp nu skall jag fortsätta och städa lite på rummet, har vart duktig och rensat & satt in alla mina viktiga papper i pärmen =)


Här kommer föresten en snygging bild på Smuts sen i går.
Med vikt öra & ful min =P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0