Veckorna går snabbt!



Jag tycker att de senaste veckorna har gått extremt snabbt, wooops och så är det helg igen!
Ganska skönt i och för sig.
Pengarna börjar ta slut, och tur är det ju då att man får nya pengar på kontot i slutet av kommande vecka=)
Pga pengabrist fick jag tacka nej till party i helgen, det får bli en annan gång =)

Så blir väl en städ-helg kanske för här hemma ser det faktiskt lite ut som "hej-kom-och-hjälp-mig"
Inge vidare trevligt med andra ord...
Nu har jag jobbat 3 dagar allt som allt på Twilfit, de timmarna jag jobbat har det vartsuper lugnt varje gång=)
Så man får hoppas de blir mer flyt framöver nu när våren närmar sig=)

Blir att jobba 11-14 på lördag så då får man hoppas det e mer drag=)

Käkade av lasagnen i dag som Perra gjorde i går!
Den va suuuuper god=)
Så tog faktiskt ett lass till efter första, så gott var det=)
och lite får man ju unna sig någon gång=)


har för övrigt sett klart ALLA säsongerna av O.C trist att man kollat klart på det.
men jag har lite i åtanke att satsa på alla säsonger av Grey´s anatomy, har ju dessutom missat 2 hela säsonger av det.
Men får se hur jag gör, kanske kanske inte=)
Men det e gött att ha nåt att glo på om man inte har annat att göra, elelr bara koppla av med att kolla några avsnitt efter jobbet osv=)

yeye... vet inte vad mer jag skall skriva.
Känenr mig seg & lite trött faktiskt...ska nog kolla Efterlyst avsnittet på tv3 play.
Eftersom Grey´s & Efterlyst går på samma tid e jag tvungen att skippa Grey´s för att skall man kolla det på Kanal 5 play så får man betala för det, och nja det har jag ingen större lust med.
Så nu blir de Efterlyst=)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0