Helgen slut...



Jahopp då var helgen slut, dock har den kännst ganska lång för en gångs skulle, men jag tror det har att göra med att jag va vaken så länge i fredags natt =)

I dag har vi vart ute på promenad Perra och jag, sen efetr det har det bara vart chilla hemma, och nu på kvällen så gick vi till Jonas och grillade=)
Mycket gott var det=)

Fast jag kom hem strax efter kl 20, för var tvungen å duscha, hade inte oskat de om jag stannat och glott film med grabbarna=P

Skall kolla Efterlyst nu på Tv3 play hade jag tänkt i vart fall=)


En riktigt bra helg i vart fall=)


Tror för övrig att jag ätit rabarber paj mnst 3gånger idag, haha så äckligt gott=)
Men nu e de slut med det ett tag, nu blir de att ligga i med träningen igen efter helgen =P




Så här låg lille Tiger ock sov här i dagarna =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0