Lördag 28:e maj.



Snart är även maj månad slut?
Varför rinner tiden iväg så fort nu för tiden?

Blir Falun & Sågmyra idag skulle jag tro, till Falun & handla avmaskningmedel till Smuts, sen kanske inhandla nåt?=)
Sen är tanken att åka till Sågmyra, handla lite skor på Scorett & kanske kolla nya jeans på Lager157?

Gäller bara att Perra gåt upp snart, han sover fortfarande.
Ttot att jag låter han sova till kl 10, sen väcker jag honom =P
Skall väl se om Perra har tid att greja min bil idag/imon.
Målningt ute, dock kikar solen & den bit blå himmel fram titt som tätt=)


Månadens lön har ju vart fantastiks!
Fick pengar från 4ställen haha!
Fick sista pengen från försäkringskassan(aktivitetsstöd, via ams), från Scorett, Twilfit & Förlagsystem!
Riiiiktigt fint =)
Så där av känner jag att jag kan unna mig nya skor & bikini, kanske nya jeans om jag hittar något passande=)
Har ju haft så fruktansvärt kärvt med pengar de senaste månaderna, men nu så=)

Jaja skall inte sitta här länge till, skall väl käka frukost å så hade jag tänkt.


Ska lämna en tanke åt våran lilla Basse hon har inte kommit hem än, en granne här hade Perra stött på uppe vid anslagstavlan när han satte upp en bild på Basse där vi undrar om någon sett henne...
Så grannen hade sagt att deras katt brukade vara borta 3-4veckor i sträck om sommarn...
Men vår Basse har aldrig vart sån så klart man e orolig.
Jag & Perra tror ju mer & mer att nånting hänt.
Men vi får hoppas att hon bara fått nåt ryck och är borta någon/några veckor och kommer hem sen.
Vi saknar henne så mycket =(

Jaja nog om detta nu skall jag pysa, hej hopp!
Ha en skön lördag gott folk=)









Kommentarer
Postat av: Camilla

Den lille söte kommer nog hem om inte annars måste ni ha hopp om det allt man tänker till det positiva blir de positiva :) har själv blivit av med en katt så förstår er. En gång dom den faktist hem efter en månad!

2011-05-28 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0