Nästan där!



Jo vars nog för att jag latat till mig emellanåt med träningen...i perioder, men det är faktiskt resultat=)
Sen jag började träna i januari/februari någon gång så har jag gått ner från  ca59-60kg till ca 54-55kg. =)

Skulle vart riktigt intressant hurmåttet kring midjan/magen krymt, emn det har det verkligen gjort trots att man inte märker det så mycket själv.


Provade några enstaka klänningar jag har hängandes i garderoben, 2st jag budat till mig på tradera utav Malin (Kissi´nm bombs design), 2st klänningar jag inte ens använt än, då de där "kärlekshandtagen" och putmagen vart till problem och gjort att jag sett ut som en stoppad korv dom tighta klänningarna =P

Men nu e chansen stor att jag kommer kunna avnvända klänningarna i sommar=)
Och inte behöver man ha korsett jämt när man ska ut heller för att se smal ut =P
Och slippa skämmas för "kärlekshandtagen som vällt ut över byxlinningen =P

Nä jag e faktiskt stolt=)
Detta triggar mig bara ännu mer till att bli av med det där lilla extra=)
 



Jag bjuder på denna bilden, så här såg jag ut för snart 1år sen... =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0