Tvär vändning =)



Som sagt vaknade kl 10 idag, en ordentlig sovmorgon=)
Fick sova 4½timme mer än vanligt på veckodagarna=)
Går ju upp 5.40, så d eva gött med sovmorgon, men ändå inte för jag var/är helt klart tröttare nu än annars.
Men men piggnade till efter frukost, satt vid datan och väntade på att Perra skulle gå upp, han vaknade inte förrän runt kl 12.
Då var jag "lagomt" rastlös, så efter ett tag åkte vi till Falun.
Kikade lite affärer...hälsade på inne på Twilfit & pratade en snabbid med Erica =)
Plus checka om dom fått in nya badkläder vilket dom hade, så blir väl att kika in där efter jobbet någon dag nu i veckan =)


Vädret gick från grått & trist till nästan helt blå himmel & sol=)
En ordentlig tvärvändning, det gillar vi=)
Helt perfekt, då det blir grillning hemma hos Johanna & Mats i kväll också=)
Riktigt gött ska de bli=)

Skall ut & hänga tvätt nu och sen dammsuga och så skall jag göra lite god sallad att ta med att ha till köttet sen =)

Här är en bild på 3 sömntutor!




Och så en bild på Tigers sovställning i går kväll.




Och en bild på Tiger & Smuts som intagit sängen innan jag gick och lade mig i natt=P





Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej! :)



Nu är veckans blogg utsedd, de kanske blev din fina blogg! gå in på skrh.blogg.se och kika ! :)



Det var även roligt att du var med och tävlade, om du inte vann kan du göra ett nytt försök nästa veckan :)

2011-05-15 @ 13:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0