Övertid-pizza-seglarvatten!



Jobbade över till 19 idag, 3½timme.
Blir kanske en extra julklapp för det, till sig själv=P
Eller? =)

Nyss käkat pizza, för vem orkar laga mat 19.30 direkt efter jobbet?
Inte jag i vart fall...
Goda pizza i vart fall=)
Riktigt mätta blev vi=)

Nu sitter jag å suger på en liten jäkel.
magsjuka går på jobbet...
Så jag förebygger med lite vodka.
Hoppas det ska funka, plus i mon packar jag ner handspriten igen så man kan sprita händerna lite då och då, jag vill verkligen inte falla offer för denna sjukan... usch!

Svälja vitpepparkorn också i förebyggande?
E de inte nåt sånt man ska gö??

Aja får räcka med seglarvattnet=)



Fick till en ganska fin bild iaf=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0