Tattoo!!! =)



Jahopp här var det dåligt med uppdateringar, förra helgen var jag på Ikea med Sandra, Sandra & Sofia, efter Ikea besöket hamnade jag hos sofia, där drack jag första flaskan glögg för i år, efter det hamnade vi ute på krogen och drack oss lite goda Irish coffey drinkar=)
Träffade trevligt folk och hade en skit skoj kväll=)


I veckan har det vart jobb som vanligt, och idag (lördag) har jag legat under nålen på Temple of art i nästan 3½timme=)

Sofia hakade på och höll mig sällkap ett tag och tog lite kort under tiden=)
Fick äntligen tummen ur, så nu sitter " Chuckys bride" på min höger underarm=)
Så jäkla sweet!
Grymt snyggt blev det!
Tack Anna som tatuerade mig, blev totaly awsome!
Nu dröjer det kanske inte lika lång tid (flera år) till nästa tattoo=)
Det hoppas jag inte=)

Nyss ätit jätte god fläskfilé med sjukt god sås & potatis, en maträtt pappa brukade göra åt mig å honom när jag va yngre =)
Tyvärr fick jag inte till det lika gott som farsan men det dög helt klart=)
Mycket gott=)

kl 21 är det bio med Älskling & Pune, In time blir det=)
Ville se Contagion men var inga bra platser kvar tyvärr, men In time verkade inte helt fel den heller, så fick bli den=)




Här sitter jag å e lite nerväs hos Anna på Temple of art =P







Typ knappt halv färdig, men Sofia var inte med under hela tiden, så här får ni ett smakprov, kommer upp bild senare i kväll tror jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0