Kanon helg!



Helgen har vart super trevlig!
I fredags kväll hyrde älskling & jag film och hade det mys här hemma=)
I lördags morse kl 10 var det gymma med Sandra & Sofia som gällde, det gick toppen bro, efter gymmet, skjutsade jag hem sofia som skulle duscha så under tiden passade jag på att handla lite på Willys=)

Hämtade sedan upp Sofia igen och det bar av mot Rättviksmarknad=)
Köpte munkar till mig och Perra, sen köpte jag 3 par ullstrumpor, 2 till mig & ett par till Perra.
Sen hittade jag en skit cool dala häst som helt klart var som gjord för Perra haha! ni får se på bild här nedanför sen=)

Langos åt vi också, det var suuuper gott!
jag bara älskar langos!
Måste göra det hemma snart!

Sen så hittade jag i ett av mina favorit marknadsstånd en skit cool skål!
Vet ej om jag köpte så mycket mer men i vart fall fick handlat lite=)


Sen på kvällen var det förkrök här hemma med Perra & Sofia, sen dök systrarna Rapp upp, Jennie & Petra=)
Sen bar det av hem till Jonas, var mycket trevligt tycker jag=)
Så vid kl 5 i går morse traskade vi hemmåt=)

Ingen bakfylla i går heller det var riktigt skönt, bara skit trött då vi endast sov 3 timmar =P


Skit skoj helg i vart fall=)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0