Temple of art!



Haft en kanon helg!
Blev lite vin drickande hemma hos Sofia, dock mer än planerat=P
Och det kom ju en del annat folk också, var ju från början meningen att Sofia, Sandra & jag skulle ha lite mysig tjejkväll emd snacks, vin & vattenpipa.
Men icke!
Hade riktigt koj i vart fall, dock en dum grej var att nån jävel av dom som kom förbi å partajjade med oss, var i så stort behov av att SNO min 500lapp jag hade i plånboken som jag hade glömt slänga i spargrisen, enormt irriterande, men men kunde ju vart värre...

Perra hämtade väl mig 3.30 på natten, hade säkert kunnat stannat längre, men kände att jag ville hem till slut=P
Inte det minsta bakis på söndagen heller, så fruktansvärt skönt.
Spenderade dock hela dagen på soffan ändå, men den påse chips & cola=)

Blir för övrigt mer och meer irriterad på alla "slöfockar" på jobbet, som bara släpar benen eftersig istället för å jobba.
Man blir faktiskt irriterad, arg & beviken!
Speciellt när man gör sitt bästa varje dag.

Gymmade med Sofia idag trots att vi va riktigt trötta å sega i både kropp & själ=P
De gick fint i vilket fall=)


I morgon e de jobb som vanligt och efetr jobbet ska jag ner på Tattoo studion och prata ihop mig med tatueraren om min tattoo jag ska göra väldigt snart=)
Å det ska bli så spännande=)
Lääängtar!
Börjar känna pirr i magen & hur nervös jag e, är flera år sen jag tatuerade mig sist...
Illa illa.
Efter denna tattoon som skall bli gjord så får det inte dröja lika lång tid till nästa=P

Nu ska jag packa ner lite bilder & idéer för min blivande tattoo!


Nu ska jag göra mig klar för sängen tror jag, e trött som vanligt, ska väl försöka få läst några sidor i boken jag håller på med, så jag kan börja på nästa bok=)
Plus skall väl beställa lite nya böcker också=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0