Dödstrött!



Jag veti tusan hur jag ska klara å gå upp 5.45 om mornarna igen. för nu när jag jobbat kväll har jag gått upp kring 9-10....
För e så jäkla trött när jag vaknar... känns som om jag skulle kunna sova i 1vecka minst!
E ju pigg å så när Perra går upp, så i morgon ska jag gå upp samma tid som honom, de kanske hjälper hehe=)

2 dagar kvar på "skiftet" efter idag, e typ nedräkning! I morgon ska jag baka kladdkaka så vi kan fira i morgon=)
Jag tror iaf jag ska baka, haha OM jag orkar=P

Basse e hemma hon vägrar gå ut...varför vet jag inte, men det börjar kännas mysko...varför vill hon itne gå ut?
Ååå jag kan inte låta bli å undra var hon hållit hus i dessa 4månader...
Men kommer väl aldrig få svar på det tyvärr....
Utan får nöja mig med att veta att hon e vid liv & att hon är hemma hos oss igen=)


Helgen är lite smått planerad i vart fall, har pratat om att gå på bio med min käraste på fredag kväll efter jag slutat jobbet, och på lördag ska jag till Borlänge å hälsa på Anna å kolla in hennes nya alldeles egna lägenhet.
Blir säkert trevligt, men ingen alkohol denna helgen helelr, känns så fruktansvärt skönt!!!

Efter Kim & Fridas inflyttningsfest nästan helg så hoppas jag att de blir nyktert till juldagen och där efter nyktert till nån gång på våren =P
Kanske att man festa till de på nyår vem vet?
Jag tänker i vart fall gå in som tusan för träningen=)=)




Bild på mig & snygg Cissi, här va de dans som gällde när de va fest i Baggbo=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0