En sån dag!

Riktigt fint väder satt på trappen ute i solen i säkert en timme=)
Riktigt varmt å skönt=)

Gottade mig men en piggelin glass i solskenet=)
Ganska trött i dag var vaken till 3 i natt, kollade film.

Har för övrigt haft riktigt ont i nacken ända sen i måndags, men i natt & idag har det kännts mycket bättre tror de håller på att släppa,så skönt!
Kanske får man sova en ordentlig natts sömn i natt om man har tur =)

I afton blir det grillnign med Sofia & Sandra som sagt, ska bli riktigt gött, dock e jag sjuuukt seg, men de går nog bra, lite film å mys sådär de blir bra!
Och en nykter helg för omväxlingsskull, det känns fantastiskt!
Tycker de e färdig festat ett tag framöver... =)

För övrigt e jag smått bitter över att min bil inte gick igenom besiktningen, den måste ombesiktagas, jag vill bara att en bil ska funka utan problem eller anmärkningar=)
Å slippa allt pill göra hehe.

Jaja när & om man får fast tjänst på jobbet snart så tänker jag satsa på en nyare bil, tror jag har kvar min lille v40 och så en ny på det också, emn jag vet inte.
Mycket man vill & tänker.

Nä nu ska jag slänga mig på soffan å bara vara, har iaf vart duktig å städat/diskat lite också, såg ut som en svinstia innan, så nu ser det mycket bättre ut =)
Får hoppas Perra kan va snäll å dammsuga lite sen kanske=)


Näpp nu soffan =)



En nice bild tagen men min kära Nikon =)



Kommentarer
Postat av: Camilla aka Busen

Ahh den bilden såg inte helt fel ut du ;)

2011-09-17 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0