Regnig måndag.



Hade on t i nacken i natt igen...
Så har sovit halv dåligt i natt...
Så irriterande, men när jag vaknade kl 9 så hade jag knappt ont igen, skit konstigt, fattar inte vad min nacke håller på med=P

Sista veckan att jobba 12-20.30!!!
De ska bli riktigt skönt å börja jobba vanlig tid igen=)
Och nästa vecka går vi in för träningen också=)
Denna veckan börjar jag med att skärpa till mig med maten =)


Jag tror träning & kost kommer bli bara bra=)
Förra hösten/vintern var jag ju grym, så d ekör vi på i år med, bara man komemr in i det så till sist e man fast=)

För övrigt vill jag åka hem till familjen snart=)
Saknar dom!
Så får väl se om vi åker neröver snart=)
Hoppas det i vart fall=)

I går kväll va de soffmys som gällde=)
Hyrde film & gottade oss med chips å cola =)
Och som sagt nu e de slut med chips å cola hehe=)

Till helgen e de vit helg som gäller igen såklart, skall hälsa på bästaste Anna då e det tänkt=)
Plus Perra ska meka min bil, hoppas d elsöer sig så man kan få skiten att gå igenom besiktningen=)

Näe...ska grejja mig i ordning lite tänkte jag så man e redo för att åka till jobbet om 1½ timme=)




Bild som e tagen på vintern för ca 2år sen  =)



Tänkte jag ska försöka lägag upp minst en bild i varje inlägg, få se man de håller=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0