Underbar höst dag!



Solen skiner denna fina höst dag!
Jag gillar nog faktiskt hösten, den e mysig, då börjar man tända ljus om kvällarna å sitta frmför tv invirad i en filt & dricker te.
Det är mysigt tycker jag=)
Samma med vintern jag gillar vintern, jag gillar nog alla årstider?
Vinter får det gärna va om snön går bort senast i februari, men det kan man ju drömma om här uppe=)
men de e fint med snö, speciellt då det de senaste 2 åren jag bott här varit massor med snö, kallt som tusan men ändå fint=)

Ja man uppskattar väl årets olika årstider lite mer än för några år sen kanske=)

I kväll blir det Bio med älskling, vad vet jag inte än...
Det e Perra som får välja =)
Mysigt ska det bli i vart fall=)
Lite bio i hösmörkret e väl inte fel?=)

Nu ska jag slänga in tvätten i torktummlaren en stund sen skall här hängas tvätt å tvättas mer =)




Mormor å jag i bjusbacken i våras=) 2011 05 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0