Helgplaner....



Jo då planer för helgen, de fixade Perra=)
Trevligt värre iaf=)
Vi ska käka en bit hos Mats & Johanna senare och sen ska vi gå på bio=)
Valborg va tydligen också planerad, från Mats sida, så vi sa väl ja då, trots att det sas såhär:

"Vi ska bjuda hem lite folk på valborg och ni ska också komma"
Så ja vi kommer, valborg planerad.
Sen nästa helg e de ju Rättviksmarknad så då är den helgen också planerad, även Rättviksmarknads dagen ska vi umgås med Mats & Johanna, ypperligt trevligt=)=)

Sen helgen 12-13maj är jag på västkusten & firar min fina vän Sara som fyller 25 =)

Men sen e de inga planer så långt jag vet, förrän 31maj då vi drar till Skottland =)


Snart blir de ut på testrunda med Perras bil som han meka med hela dagen i går & inatt....
Sågmyra har jag önskat så jag kan kolla efter nya skor=)







Kommentarer
Postat av: Johanna

Ehe jaaa... Här vet man saker känner jag!! Rättviksmarknad? Där ser man. Är visst någon här hemma som glömt tala om ett o annat för mig :) men det blir nog toppen iaf :) pax för att inte få böter denna gång!!

2012-04-28 @ 15:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0