Semester vecka 3 =)

 
Jaha snart har 3 veckors semester gått, det har gått FÖR fort, e lite ledsen över det.
Vill ha mer semester, hade mer än gärna haft mer pengar å dragit utomlands i 2 veckor eller så.
Slitit med Perra!
Han hinner ju inte komma ner hit heller på min sista semestervecka...
Men men snart ses vi gen=)
Gött att fått längtat lite=)
 
haft det awsome i vart fall,tycärr inte hunnit, och kommer inte hinna träffa alla jag vill.
Men jag är nöjd, och att vart med familjen en del plus kunnat vara hemma så mamma & pappa kunde åka på husvagns semester på egenhand några dagar de va soft det med=)
 
Denna veckan har jag väl hittills bara vart med familjen =)
Idag städade vi stallet och i går lassade vi in hö på höloftet=)
Var en sväng till mormor i sällskap med mamma i går också, vi köpte med oss mackor, den goooda skinksalladen från (Ica i Lindome), revbensspjäll och dricka.
och när vi kom till mormor hade hon bakat sina super goda bullar.
bara frossade som fan.
Käkade 3 mackor med skiksallad på, 6 revbensspjäll å minst 3-4 av mormors bullar=P
Sen badade jag badkar å bara mådde gott=)
 
 
Hade tänkt jag skulle ut å springa i kväll men funderar på å strunta i det och vara lat...
Bastu blir det i vart fall om någon timme, de ska bli så jäkla gött, så får jag väl springa i morgon när jag vaknat =)
 
 
 
(Klicka för större bilder) Liikanen bonden har vart och hämtat hö till pollarna.
Och på bild 2 har han nyligen sköljt ner ett stort getingbo från ena porten upp till höloftet =P
 
 
 
Fotade Cissi hunden idag.
=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0