Längesen?



Jo har haft total bloggtorka, har hänt så mycket de senaste månaderna som sagt...
Så har man sörj å vart ledsen äver Timon...
Det där går fortfarande i peroider.

Hur som haver, e väl ok, vart hemma från jobbet 1hel arbetsvedcka nu...
Förra lördagen åkte jag på ryggskott nämligen, så var hos vårdcentralen i onsdags ock fi veta vad det var för fel på ryggen.

Det är mycket bättre nu så jag hoppas vara tillbaka på jobbet på måndag igen.

Börjar smått nästan planera våran (min & Sofias) Skottlands resa,för dit ska vi=)

Sen i går så ringde Sofia när hon va på jobbet fick höra att dom bestämt semester veckorna på jobbet, jag fick den tidiga tiden v 25-28 tydligen, vilket inte passar alls så jag hoppas få byta annars blir jag faktiskt ledsen, pappa/mamma kommer väl säkert ha semester v29 och 4veckor frammåt i vart fall pappa, det samma gäller Perra, hur kul e det liksom? jag vill hem & träffa min familj!
Vill inte sitta ensam å ha semester i 4veckor, det går jag bara inte med på...


Jag ska se om Perra vill fixa om min blogg jag tänkte som min kompis Sofia, dela med mig mer av bilder osv.
SÅ det blir lite mer intressant än att läsa om mig å mitt liv =)




Fick föresten hem min nya blixt till min kamera i onsdags, har inte testat den en eftersom jag inte köpt batterier än =)




Kommentarer
Postat av: sofia norlund

:) Kul jag inspirerar litegrann. Fast du vet jag tycker om att läsa om ditt liv vännen :D! Jag ser så fram emot våran resa! Den tänkte jag sätta mig å leta efter resor till nästa helg hos mor å far! tycker vi lämnas in ledighetsansökan nästa vecka! Så hoppas ja även du får byta veckor :)



säg till direkt på måndag om de! Love u!

2012-02-10 @ 18:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0