Sofia & Mia.



Det är så dagen ser ut, ska få undan lite här hemma, typ dammsugning & disk.
Ska packa med mig lite ingredienter å laga mat hos Sofia i kväll tänkte jag =)

Men innan det så blir det ut å fota lite under eftermiddagen=)
Sen blir det lite planläggning inför våra Skottlandresa vi bestämt oss för=)
Vi ska väl springa in en sväng på resia å kolla upp resan å kanske boka =)

Blir lugn å fin kväll=)
Tänkte ta mig lite vin men äsch tänkte jag ska köra hem i kväll/natt när vi umgåtts färdigt=P
Tydligen Bokus fest idag... men NÄ jag har ingen lust att trampa innanför tröskeln till förfesten.
Gick i tankarna om vi skulle dra ut sen å se folket ute då, men äsch orkar inte, vill bara ta det lugnt=)

Jag tror detta komemr bli en kanon bra dag=)
För övrigt var ju och kollade min tattoo desig här om dagen, den var grym!
Nu längtar jag till att sitta under nålen igen=)


Jaja that´s it måste göra allt jag ska så vi hinner in på Resia innan dom stänger kl 14 =)



Snodde en bild från din blogg mamma, hoppas det är okej=)

Timons barnbarn föddes natten till fredag, så nu ligger Tösen där hemma med 10små valpisar=)
Jag längtar till jag kommer hem och får se dom små liven=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0