Ledig fredag=)



Jajjemen trettondagsafton =)
Är hemhemma i Kinna=)
Riktigt nice faktiskt, dock vart på "resande fot" halva dagen =P
Var en sväng ner till Frillesås träffade Kenny satt och tjötade med honom nästan 2 timmar, sen bilade jag vidare till Mölndal, där mötte jag upp Sara & Nelly på en fika på café Skåne, jätte mysigt, och super skoj å ses igen, saknat brudarna =)

Nu e jag super trött funderar skarpt på att bädda ner mig på min madrass i data rummet?
Kanske vore en idé med tanke på att ögonlocken vart så tunga när jag kollade på tv nyss=P

Hoppas vädret är fint i morgon också så man kan ut å fota lite=)
Mitt kamera batteri dog ju tidigare idag så var tvungen tt ladda det.


Jaja nog tjatat skall bädda nu=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0