Soppa!



Jo vars här skall ätas soppa ett tag framöver, mestadels för att de e gott men också för att kanske gå ner nåt kilo=)

Denna veckan har vi ätit potatis & purjolöksoppa & soppa med röda linser & potatis=)
Mycket gott, tror det blir gulaschsoppa & korvsoppa nästa vecka har det på känn =)
Är riktigt sugen på att göra en god fisksoppa men har inge bra recept, käkade ju jätte god fisksoppa hemma hos Ana en gång måste norpa det receptet=)

I morgon fyller min pappa år=)
jag hoppas fredag den 13:e blir en bra dag åt honom=)
Sitter å grunnar på en födelsedags present att inhandla som han kan få nästa gång jag åker ner, dock inga super mega bra idéer och han har inte helelr sagt att han önskar sig nåt...svårt då...
Men det löser sig nog=)

Har tänkt hela veckan att jag ska lägga mig tidigt om kvällarna men de har inte blivit av eftersom det kommit nåt bra på tv varje kväll, så idag hoppas jag inte de kommer nåt sevärt, men man vet ju aldrig=P


Näe dags för duschen, var tvungen å käka innan dusch, har ju vart å gymmat med Sofia idag efter jobbet=)
Så nu blir det dusch...


Åååå för övrigt skall jag ligga under nålen i mon igen, dock ingen ny tattoo, men ska fylla Chyckys bride, ska bli nice, längtar till jag ska tatuera mig igen, är riktigt sugen =)


 
Timon



Tösen


Eros





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0