Timon, Highland flowers Firebird. ♥




I morgon är det 1 vecka sedan världens vackraste Timon fick somna in.

Jag är glad att jag åkte hem en extra gång efter jul, jag kände på mig att det kunde vara sista chansen för mig och Timon att umgås med varandra.
Jag är ledsen att jag inte var med när han lämnade oss, men samtidigt vet jag inte om jag hade orkat vara med när han fick lämna oss.
Hur som hellst, i mitt hjärta finns han kvar för alltid, jag glömmer dig aldrig, fin hund och vän som du var.
Mitt hjärta känns som det gått i tusen bitar, men jag tänker på allt bus vi gjorde när du va liten, alla mammas prydnades vi lyckades ha sönder när vi lekte.
Alla hundutställningar du vart på och folk fått se hur fin du var.
Campingturer, dina & Cheries valpar som föddes, du fick bli morfar också.
Ja mycket man tänker på.

Sen i veckan fick jag höra att din gamle lekkamrat Nelsson som du hade så roligt med när ni var små också gått bort, gjorde mig ännu lite mer ledsen.

Men nu är du på ett bättre ställe utan att ha ont, utan stress och ångest.
Du är tillsammans med din son Putte & med din vän Nelsson.

Kanske du även träffar Camillas bror Anders, för så fint som Camilla sa...
"I himmelen eller på nåt annat ställe så är man väl ändå fri från sin pälsallergi, för i så fall tror jag Timon & Anders träffar varandra"

Nu orkar jag inte skriva mer...

Vila i frid min fina hund & vän.
Jag glömmer dig aldrig i mitt hjärta finns du ♥





Jag vill även lämna en extra tanke till min fina Putte som gick bort för snart 7år sen.
Till Anders...
& till Nellson.



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0