50mm

Tyckte så synd om mig i går...
Så satt å kikade omkring lite, klickade hem ett 50mm objektiv till kameran =)
Tänkte hålla på med lite foto under semestern=)
 
På lördag bär det av mot västkusten, Kinna & Götet!
Får som sagt sällskap av Nises & hennes karl.
Ska bli riktigt trevligt med sällskap=)
 
Ska bara bli frisk, men idag har jag känt mig mkt piggare=)
Sovit aningen bättre inatt...det enda riktigt OTREVLIGA var att vakna upp av andnöd kl 6 i morse... näsan va totalt igen täppt och halsen full i slem.
Riktigt otäckt men men klarade mig ur det levande haha.
 
Halsen har vart aningen bättre ochså å det e ju skönt.
Men den gör fortfarande riktigt ont på morgonen när man vaknat efter de få timmar man sovit...
Har knappt tagit någon alvedon alls idag, det har räckt med Iprenen.
Och så Penicillinen =)
 
Till och med orkat laga mat med hjälp av Perra, blev supergorda järpar i timjanssås och potatis till fyyy tusan så gott=)=)
 
Blir att vila i mon med sen jobb på onsdag som det ser ut som nu=)
Längtar lite tillbaka till jobbet faktiskt, det är så fruktansvärt tråkigt att ligga hemma sjuk!
Fast längtar ju ääännu mer till semestern då=)
Awsome!
 
 
Inväntar detta =)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: annie

Krya på dig miapia! Kan du inte lägga ur lite recept ibland, du verkar laga så mycket gott? Timjansås t.ex.! Kramar

2012-07-09 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0