Dag 1 =)

 
Gick upp 05.00, med världens ondaste hals.
Drog på mig kläder slängde i mit en kopp te och packade bilen.
05.40 Styrde jag mot Falun & plockade upp Nises & hannes.
Hade sagt att jag skulle vara där prick 06.00 jag höll då tiden=)
När vi packat bilen full med grejer började resan =)
 
5½timme senare var vi i götet, Nises & Hannes käkade en bit mat på ikea i kållered =)
sen letade vi oss fram till Askims camping där droppade jag av dom, och styrde sedan mot Kinna.
 
Ätit gott grillat, och nyss vart ute med mamma, Tösen & agens, mamma cyklade med Agnes, jag & Tösen sprang lite=)
 
Innan maten var jag dessutom ut en sväng med Eros =)
Bra dag=)
Nu väntar en härligt varm bastu=)
Sen blir de nog sängen och läsa en rad eller två innan det e dags att sova=)
 
Här kommer en bild på en fin kopparorm som korsade min väg idag =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0