I morgon är det ROSA som gäller =D

 
För i mon e de min, Camillas Cissis & Susannes ROOOSA kväll =D.
Vi kör på temat rosa, allting vi dricker ska vara rosa, klädseln ska innehålla något rosa och sen blir det utgång på Gretas(gay klubb) i Götet =)
 
Ska bli riktigt roligt=)
Längtar, ska fjäska lite till med pappsen så han kör mig till kungsbacka för för fest hos Cissi eller rättare sagt vi ska vistas i Cissis mammas lägenhet =)
 
Ska ner och kika lite i källarn vad jag behöver in för morgondagens rosa kväll=)
 
 
Tvättade Volvon idag också=)
Min kära lilla volvo ♥♥♥♥♥
Hur ska jag kunna leva utan den?
Hehe det går nog men känns faktiskt lite tungt att behöva sälja den =(
Jaja det går över =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0